Staří, mladí, bohatí i chudí, není snad nikdo, kdo by alespoň jednou v životě nezaslechl o unikátním projektu Gastromapa (GMLH), jehož zakladatelem je divadelní a filmový herec Lukáš Hejlík. Když začal jezdit po celé České republice s projektem Listování, tak hledal, kde se nejlépe najíst. To ho dovedlo až ke startu vlastního projektu Gastromapa, kde bloguje o restauracích, bistrech, kavárnách a dalších typech podniků, které navštívil.
Když jsme Lukáše oslovili s prosbou o spolupráci, okamžitě kývl a veškerá spolupráce s ním byla naprosto perfektní, profesionální, příjemná a svou rychlostí naprosto unikátní. Možná i díky tomu, že motiv již byl od první chvíle znám – na oblečení se promítne logo projektu Gastromapa. Zároveň samozřejmostí zůstává, že vždy minimálně 50% tj. veškerý výtěžek z daného produktu putuje dětem do Klokánku.
Kvalitní mikiny z bio bavlny s logem GMLH budou již brzo k dostání u nás na e-shopu.

Další novinky
- Večerníček slaví 60 let a pomáhá dětem z Klokánku
Legendární postavička s papírovou čepicí, která už 60 let přináší pohádky na dobrou noc, slaví své kulaté jubileum. Večerníček se stal neodmyslitelným symbolem české televizní tvorby pro děti a jeho ikonický odkaz pokračuje i dnes. [...]
Číst více
- Kolekce Anny Julie Slováčkové pomáhá dál
Motivy navržené Aničkou ponecháváme v prodeji jako výraz její upřímné ochoty pomáhat ostatním do poslední chvíle. Jsou plné pozitivní energie, kterou se snažila rozdávat i přes své nesnáze. „Děkujeme za vše, co jsi pro ostatní [...]
Číst více


